首頁 : >熊熊與你做個好朋友2001
Bear in mind 2001
熊熊與你做個好朋友 2001

合家歡音樂會

以嶄新的意念和表演形式,將歌、舞、故事、兒童畫、遊戲、樂器演奏串連起來,突破傳統框框,與你攜手進入充滿創意的音樂新天地。
更多相片 1 2

熊熊暑假另一巨獻,熊熊兒童合唱團會於文化中心與大家共聚兩小時,為你準備一個大型合家歡音樂節目,屆時熊熊兒童合唱團的所有大熊小熊均會和你見見面、唱唱歌、玩玩遊戲, 豐富節目等著你來參與,音樂會費用全免,想一家大小與熊熊過一個快樂的下午,別忘了早點到場霸位啊!

地點: 香港文化中心大堂  
 
日期: 18/8/2001
 
     
時間: 2:30pm-4:30pm  
   
費用: 全免
   
主辦機構: 康樂及文化事務署主辦
 
熊熊與你做個好朋友2001合家歡音樂會節目程序表:

司儀∼胡仲兒、蔣善婷

一. 迷你音樂劇《開飯喇》

主角:爸爸∼蕭頌恩、媽媽∼宋芷婷、大珠∼梁曦彤、二珠∼楊倩兒、三珠∼黃綺婷、

四豬∼黃以禮、旁述∼鄧曉彤、任容儀、鋼琴伴奏∼梁淑菁

舞蹈組:鄧詩敏、葉詩彤、陳天慧、張嘉希、古曦雯、樓曉怡、黃慧雯、蕭沛雯、陳玉瑩、吳芷茵、劉媛芝
合唱組:熊熊兒童合唱團團員

#這次迷你音樂劇《開飯喇!》是由第二主角參與演出, 一來大家更有新鮮感, 二來也表示眾多熊熊都能演能唱啊!!

二. 音樂人生
陳天欣、李皓汶、張家欣、黃子穎、李絮君、林芝瑛
合唱:熊熊兒童合唱團團員

#「音樂人生」是熊熊的最新節目環節, 由陳天欣、李皓汶、張家欣、黃子穎、李絮君、林芝瑛唱出由BB至長大成人的人生趣聞怪事, 十分有趣的節目, 萬勿錯過!!!

熊熊與你做個好朋友2001值幾多分?? 網友短評!

年0既“熊熊興你做個好朋友2001”真係幾特別, 雖然板主一早透露0左節目內容, 不過估唔到0既係熊熊放棄0左一向0既表演形式。 熊熊一直都係一首一首歌0甘唱, 中間夾雜0的遊戲, 無乜連貫性。今次板主講0左會做“開飯喇”同“音樂人生”, 但係估唔到只係得呢兩個部份。其實我諗兩種形式各有各優點, 以前0甘, 無連貫性, 但係自由好多, 鍾意唱邊首就邊首。有主題呢, 有連貫性, 但係另一方面又可能會俾個主題限死0左, 如果一首同主題完全無關0既歌呢, 可能就要被迫放棄啦。

今次重做“開飯喇”, 內容完全一樣, 不過角色分配就轉晒。唔……坦白講, 整體上0黎講, 無之前0個批做得0甘好。 其中飾演大珠0既曦彤同二珠0既倩兒較為特出, 而做媽媽0既芷婷就最慘啦, 聽得出佢好唔舒服, 把聲沙晒, 表演未如理想, 亦無可厚非。唔知係唔係唔夠時間排練呢, 當中有少少出錯, 而且唔係太流暢。其實今次表演0既團員年紀較細, 又要係0甘多人面前表演, 0甘0既水準已經好唔錯, 只係之前0個班團員做得太好, 好自然有0左比較。

睇0既過程之中, 我不停0甘諗, 舊0既演員見到新0既演員演繹自己0既角色, 唔知有咩感覺呢?

節目第二部份係“音樂人生”, 呢0個構思幾特別, 無論係節目內容想帶出0既信息、演繹方法、選曲等都俾人一種耳目一新0既感覺。

 

“音樂人生”自然就係講音樂與人生0既關係, 團員唱出一個BB由係媽媽肚裡面聽到0既“搖籃曲”開始, 到佢長大0既過程中, 代表佢地成長經歷0既歌。其中尾段, 講我0地以家心中0既金曲, 到我0地長大後, 我0地0既仔女會覺得呢0的歌OUT, 就好似我0地以家嫌棄媽媽0既“小城故事”同爸爸0既“天各一方”0甘, 我覺得好touching。而到我0地有0左BB之後, 又會再唱返“搖籃曲”俾佢聽。 原來音樂就係0甘一直係我0地心中(呢0的叫唔叫首尾呼應呢, 哈哈)。

演繹方面, 熊熊表現得好活潑, 特別係天欣, 表面上佢斯斯文文, 好正經0甘, 原來……佢表演起上0黎都好放。 但係芝瑛又係唔舒服, 佢雖然佢無芷婷0甘犀利, 不過都有少少影響演出水準。 其實芷婷做媽咪就話唔可以轉人0者, 芝瑛唱0既“小老鼠”, 我諗無邊個團員唔識唱掛, 既然芝瑛唔舒服, 點解唔搵第二個唱呢? 其中熊熊唱0左一首“不是催眠曲”, 所有團員都閉上眼, 有0的團員呢, 依然企得好企0甘咪埋眼扮0訓覺, 但係衍珩真係好放鬆。 熊熊好多時都會係0的歌曲入面加插一0的動作, 我覺得如果團員投入0既, 呢0的動作會成為演繹0既一部份, 增加感情0既傳遞, 但係如果唔投入, 就只會係“做”動作。演繹幼稚園歌0既時好亦都特別, 好似唱“打開蚊帳”, 佢地會係句與句之間拍一0下手, 表示拍蚊。唱“有隻雀仔跌落水”又會加0的聲音(我真係唔識點形容0個種聲音)。我真係無諗過一0的0甘普通0既歌都可以0甘生動0甘演繹。

熊熊今次亦都用係互動0既形式, 當中曾經叫觀眾打拍字、做動作、三重唱等, 觀眾0既反應都OK啦, 可能當日有好多中年人, 好似傳氣球0甘, 0的上0左年紀0既人(包括我)都唔肯接個氣球, 哈哈! 但係我又聽到一個媽媽, 真係跟住熊熊唱“親子樂”, 其實我諗佢只係想唱俾個女聽。所以熊熊點解唔定一個範圍, 只準小朋友同家長坐, 而我0地呢0的只係“睇”0既老年人, 坐後0的都唔緊要啦, 我諗0甘0的小朋友睇得舒服0的, 玩得投入0的, 氣氛亦都好0的。

選曲方面, 可能要配合主題啦, 一0的一向會/諗住聽到0既歌都無唱, 對於我0黎講都幾好, 可以睇0下熊熊點樣演繹其他歌。而最特別0既當然係唱0左幾首唔係兒歌0既歌啦, 我呢0的大人睇, 就梗係好有共鳴, 小朋友呢, 可能唔知你0地做咩喇。 但係點解成日唱容祖兒0的歌, “全身暑假”就話夠氣氛0者, “逃避你”唔叫金曲掛? 定係我OUT呢? 嗚……>.<

其中又唱過“超人迪加”, 熊熊一開聲, 嘩! 真係……好彩佢地都解釋0左呢首歌係男仔音, 唔適合佢地唱, 如果要聽晒成首, 就真係……之後我仲以為佢地會唱“小丸子”添, 原來唱“仙樂飄飄處處聞”。

成個音樂會最好聽0既呢, 就係新歌“親子樂”(我諗係新歌掛), 一個字形容──正! 見到熊熊拎張歌詞紙出0黎, 我幾想抄低佢呀, 不過大庭廣眾又唔好意思, 音樂會完0左之後我即刻默返出0黎, 我怕我之後唔記得點唱, 無辦法啦, 老人家無記性。

大家有無發現熊熊唱歌好似有少少唔同0左呀? 熊熊同一般合唱團唔同0既係, 熊熊會用小朋友最真0既聲音演繹兒歌, 所以一向都好小朋友方式唱歌。今次佢地試音響唱“親子樂”0既時候, 一開聲, 嘩! 好柔、好和, 我起初以為呢首歌比較柔和、又要配合鋼琴聲, 所以熊熊用0甘0既聲線演繹。但係之後熊熊唱其他歌0既時候把聲都好似柔和0左, 我諗有以下呢幾個可能性: (1)我聽錯0左 (2)熊熊轉變0左唱歌0既方式 (3)當日表演0既團員比較大(因為年紀愈大, 愈識講技巧, 聲線亦會圓潤0的)

嘩! 成二千字, 唔講啦, 唔係俾人打咖啦, 無辦法啦, 老人家係長氣0的咖啦, 希望大家唔好嫌棄啦。

- 網友 : copycat 8/20/2001 熊熊四坊街 留言

 

本網站所有音樂、肖像權及著作權,均屬本公司所有, 非經允許, 請勿任意轉載

© 1998, 2001 Bear Productions. All rights reserved.
Email us if you have questions or problems regarding this Web site.
相關資料
熊熊音樂試聽室
幼熊班入學申請
全港故事比賽
熊熊兒童王國會員申請
有關陳天欣-剪報
熊熊兒童王國
相關產品推介
小小幼稚園(第一輯)
小小幼稚園(第二輯)
趣味成語
Apple Song Book
聽故事﹐講故事
普通話活學教材
大細路 網上首播
 
小小音樂家 1-3輯
 
聽故事﹐講故事